Voor het Autisme Team Noord-Nederland (ATN) in Drachten zijn wij op zeer korte termijn op zoek naar een medewerker zorgadministratie voor 24 uren per week. Het gaat in de eerste instantie om een tijdelijke functie, met mogelijkheid op een verlenging. Als medewerker zorgadministratie:

  • ben je het visitekaartje voor ATN Friesland;
  • bied je secretariële ondersteuning aan de teamleider, behandelaren en werkgroepen;
  • kom je te werken in een enthousiast en betrokken team.

Daarom is ATN Friesland de plek voor jou

Zoals geen mens hetzelfde is, is ook geen enkele vorm van autisme hetzelfde. Juist daarom maak jij graag onderdeel uit van het ATN in Drachten. Jouw collega’s bieden specialistische, ambulante diagnostiek en behandeling aan kinderen, jongeren en volwassenen met een Autismespectrumstoornis (ASS), hun gezinsleden en andere betrokkenen. Jij draagt jouw steentje hieraan bij door onder andere de behandelaren – zoals (kinder- en jeugd)psychiaters, artsen, psychologen en orthopedagogen - en werkgroepen te ondersteunen op secretarieel gebied. Jij komt te werken in een team van meerdere medewerkers zorgadministratie dat gekenmerkt wordt door gedrevenheid, betrokkenheid en gastvrijheid.

Jouw toekomstige collega’s over het team

“Wat het werken bij ATN Friesland zo leuk maakt? Je werkt met een uitdagende doelgroep, wat zorgt voor een dynamische en boeiende werkomgeving. Daarnaast is het in ons team prettig samenwerken met korte lijnen. De korte lijnen zorgen voor vlotte communicatie en onze fijne teamsamenwerking draagt bij aan een positieve werksfeer. Er heerst een sterk teamgevoel waarbij er onderling en vanuit het management gewerkt wordt vanuit vertrouwen.”

Lees meer over ATN Friesland.

Wat ga je doen?

  • Je verricht balie- en telefoonwerkzaamheden, zoals het telefonisch praktische informatie verstrekken aan patiënten en verwijzers.
  • Je verwerkt cliënten mutaties in ONS en plant afspraken voor cliënten.
  • Je voert administratie-, registratie- en archiefwerkzaamheden uit.
  • Het verwerken van alle voorkomende correspondentie.
  • Je bereidt diverse overlegsituaties voor, notuleert en werkt dit verder uit.
  • Je draagt zorg voor de uitvoering en bewaking van alle overige secretariële werkzaamheden.
  • De standplaats is Drachten, maar je kunt soms ook ingezet worden op andere locaties.

"Ik leer iedere dag bij, dat maakt het leuk!"

“Ik werk als managementassistente voor de manager HR. In 1997 ben ik bij een van de voorgangers van Lentis begonnen…

Dit krijg je van ons

  • Een contract voor de duur van zes maanden met mogelijkheid op verlenging, waarbij je wordt benoemd als secretaresse zorgadministratie. Werkdagen zijn o.a. vrijdag.
  • Een bruto maandsalaris van minimaal € 2.392,- tot maximaal € 3.346,- bij een 36-urige werkweek, ingedeeld in aanloopschaal 34 of FWG 35 volgens de cao GGZ.
  • In totaal 166 vakantie-uren + 35 verlofuren in de vorm van een levensfasebudget bij een fulltime dienstverband.
  • Een team waarin betrokkenheid erg belangrijk is.

Qua secundaire voorwaarden heeft de CAO GGZ mooie voordelen voor jou, denk hierbij aan kortingen op verzekeringen of een fietsplan. Lees hier meer over onze arbeidsvoorwaarden.

Dit zoeken we in jou

Wij zijn op zoek naar een betrouwbare en flexibele collega die goed kan plannen, coördineren en prioriteiten kan stellen. Een echte vlotte en enthousiaste alleskunner! Je kunt zorgvuldig omgaan met vertrouwelijke gegevens en staat de cliënten, verwijzers en collega’s vriendelijk te woord. Daarnaast werk jij graag samen in een team, maar vind je het ook geen probleem om zelfstandig te werk te gaan. En vind je het leuk mee te denken over het (door)ontwikkelen van de teams? Jouw input wordt zeer gewaardeerd.

Verder heb je:

  • een afgeronde secretaresse opleiding op mbo-niveau 4 en ervaring in een soortgelijke functie;
  • ervaring in het werken binnen de zorgsector;
  • kennis en ervaring met ONS;
  • goede vaardigheden met computers en met het officepakket, met name Outlook, Word en Excel.

Enthousiast of meer weten? 

Wil je meer weten over deze vacature? Dat kan! Neem hiervoor contact op met Wilma de Groot, teamleider, via 06 – 20956303. Weet jij het al zeker? Dan ontvangen we graag voor 12 mei jouw sollicitatie. Motiveer jij je enthousiasme voor deze functie liever live dan in een motivatiebrief? Geen probleem, een motivatiebrief mag maar is niet verplicht. Neem voor vragen over het proces contact op met Milena de Jong, adviseur werving en selectie via 06 – 57402562 of 050 – 409 78 78.

 De sollicitatiegesprekken vinden plaats op dinsdagmiddag 20 mei houdt hier alvast rekening mee.

 Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern gepubliceerd, waarbij interne kandidaten bij gelijke geschiktheid voorrang genieten in de procedure.

Het sollicitatieproces

Je solliciteert via ons online formulier en ontvangt direct een bevestiging in je mailbox. Let op: deze kan in je spambox terecht komen.

We bekijken je sollicitatie zorgvuldig en je hoort uiterlijk 2 weken na de sluitingsdatum of we met elkaar in gesprek gaan.

Pas jij bij ons? Dan word je veelal telefonisch uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Als het van beide kanten goed klikt vragen wij een referentie op.

Is er van beide kanten een match? Dan nodigen we je uit voor een arbeidsvoorwaardengesprek. Bij indiensttreding vragen wij je een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) te overhandigen, hiervoor ontvang je van ons een aanvraaglink.

Over Lentis

Lentis is een geestelijke gezondheidszorg (GGZ) organisatie. We verlenen complexe GGZ aan kinderen, jongeren, volwassenen en ouderen en doet dit voornamelijk in de provincies Groningen, Drenthe en Friesland. Lentis bestaat uit ongeveer 2500 medewerkers. We zijn gedreven door onze maatschappelijke verantwoordelijkheid en inhoudelijke deskundigheid en zijn trots op het werk dat we doen. We zijn een grote organisatie, maar geloven in kleinschalige zorg. Wij vertrouwen erop dat we op die manier persoonlijk, open en oplossingsgericht kunnen werken.

Heb je vragen over deze vacature?

We kunnen je alles vertellen over deze vacature en het sollicitatieproces!